torsdag 18. mars 2010

Flere Eplakjøp

Foreløpig siste kjøp fra Epla er disse fine tingene fra Haust. Veldig imponert over Hausts blogg og Eplabutikk, så det var fint at gaven jeg skulle ha kunne kjøpes derfra!
Selvsagt fint pakket inn, med koselig hilsen. Eget stempel og logo på alt.

Liten lavendelpose ga god lukt.

Handlenettet som jeg ga bort i gave. Fin farge og praktisk størrelse!


Og så et lite ekstrakjøp til meg sjøl! To søte små vesker/pung laget av bambistoff. Kjøpte like gjerne to, kan jo ikke gjøre forskjell på de to jentene mine. Eller kanskje kan bruke en til sminke og en til lommebok?


3 kommentarer:

  1. Hei Tjorven!! Så mye morsomt du har bestilt da! Søt pung med bambi på :)

    Håper du har det fint, vennen!
    STOR KLEM

    SvarSlett
  2. Hei fining!
    Her er det bra, men dagene går så veldig, veldig fort! Gleder meg til vi kan sees i påsken!! Håper alt er bra med deg også :)
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Ååå, jeg vil også ha bambi-lommebok! Skal rett og slett ta meg en tur inn på Epla med en gang.
    Påskeklem!

    SvarSlett