tirsdag 2. mars 2010

Treg ...

Stor mangel på godt fotolys og en overfylt pc har gjort at dette innlegget har latt vente på seg. Har flere ting å vise egentlig, men starter med et høydepunkt:

Mitt første eplakjøp! Favorittveska fra Den gode feen. Jeg er kjempeglad i den allerede, og bruker den selvfølgelig hver eneste dag. Broderiene er helt perfekte og helt snorrette på linstoff. Og pakka var selvfølgelig fint innpakka.. Jeg skryter av den til alle jeg treffer!

Den lokale strikkebutikken, Veslestua, har lenge hatt et teppe hengende i butikken. Sist jeg var innom måtte jeg bare spørre etter mønsteret. Og for en femtilapp fikk jeg et stort hefte proppfullt av enkle og fine ting. Masse som kan og skal lages av dette! Jeg trenger ikke noe nytt prosjekt akkurat nå, men snart kanskje?! Hjerteputer, tepper med hekling og strikking, strikketepper med ulike lapper ..

Siden forrige innlegg har jeg også laget Kasparas vaniljesnipper. Veldig enkelt og veldig godt!

1 kommentar: