mandag 13. juli 2009

Stueendringer - endelig fornøyd!


Jeg var, og er, veldig fornøyd med innkjøpet av lilla gardiner til stua tidligere i våres. Men det ble på en måte litt for mye lilla, og sammen med de blå stolene var det noe som ble feil. Derfor har jeg nå hengt opp hvite, enkle Ikeagardiner i vinduet bak stolene. Lilla gardiner er beholdt bak sofaen, i andre enden av stua. Jeg var usikker på om det kom til å virke oppdelt og rotete i den lille stua vår, men jeg er foreløpig veldig fornøyd!
Finshen rundt bildet er ikke helt bra. Mye rot og stygge snorer... Men jeg var litt utålmodig etter å få tatt bilde! Og jeg ønsker meg ny lampe bak stolen der.

I vinduskarmen har jeg satt opp to Lisbeth Dahl-rammer, kjøpt i København forrige uke. Fant en egen LD-butikk inne i Tivoli! Hvor merkelig er ikke det? Den var plassert i den kinesiske delen til og med.. Ja, ja, rammen er i hvert fall fine, og her må jeg nok få inn bilder av gulla mine! Fikk kjøpt et par andre småting på samme turen, men det er begrenset hvor mye en får med seg hjem på danskebåten med to barnevogner (som er til barn, ikke til shopping). Det er heller ikke veldig enkelt å kombinere shopping med utålmodige jenter, men så var det heller ikke shoppingtur da!

3 kommentarer:

  1. Hei Tjorven! Det ble veldig fint med hvite gardiner! Mye lettere og freshere til de blå stolene... Også var de super søte de rammene. Synes som sagt i går at Lisbeth Dahl har mye fint :)

    Klem fra meg på jobb i dag faktisk!

    SvarSlett
  2. hei hopp!! Rammene fra Lisbeth Dahl var helt utrolig flotte... der var du heldig.. Jeg ser du har laget lappeteppe... Jeg fant ut at jeg skulle spare på alle babysengetøy etter tomine, og lage lappeteppe av restene der.. hvor store ruter har du?? hoho.. jeg er veldig med på at skjevt har sjarm.. Jeg er 100% sikker på at det gjelder for meg også den dagen jeg får laget teppet mitt... ha en deilig uke...

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselig hilsen!
    De rammene var utrolig flotte, Danmark er et dejlig land på alle vis :-)

    Det ble kjempefint med lyse gardiner. Jeg syns det er herlig med lyse gardiner og Hans syns ikke "de virker" da (feks sol på tv).

    Imorgen blir jeg også skytterenke ei uke, så da blir det mer blogging, strikking scrapping og mye sløving på kveldene :-)

    Klem

    SvarSlett