torsdag 27. august 2009

Enda flere prosjekter ... Ny stoff og stil katalog!

Vinterens Stoff og Stil katalog har landet i postkassa mi. Og den var jeg fornøyd med! Har ikke fått sett på motekatalogen ennå. Pleier ikke å sy noe derfra, men det er såklart en mengde fine stoff der også.

Jeg ble veldig juleinspirert, og tenker med en gang "hvem kan jeg sy dette til?". Jentene skal få hver sin julekalender. Jeg tenkte å bruke linfarget bakstoff og bruke ulike julestoffer som lommer. Må bare måle meg fram og tegne ut kalenderen. Navnet til jentene lurer jeg på om jeg skal sy på med filtstoff, det rakner ikke, og er veldig jul for meg.


Disse stoffposene er sikkert veldig praktiske, men jeg falt mest for de to fine blomstermønsterne. Må da kunne brukes til noe?


Duse og fine farger i et teppe.


Kult med rødt og lilla sammen, litt julete, men behøver absolutt ikke å være det! Det samme med rødt og blått. Kan jeg lage noen lapper av dette? Bestille stoff skal jeg helt sikkert!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar