mandag 5. oktober 2009

Bildevegg

På den ene stueveggen har vi fundert lenge hva vi skulle henge opp og evt. hvordan. Men etter å ha sett vel og lenge på ulike bildevegger, så har vi laget vår egen. Jeg skisserte i PP, kjøpte selvsagt Ribba rammer på Ikea (eik), og har skrevet ut bilder til de ulike rammene. De ferdige rammene la vi utover gulvet, og endret plassering på noen av de. Mye ungebilder, men det er jo det kjæreste vi har, og kanskje finere å få det samlet på ett sted. Bildene kan byttes ut eller fylles på.



Litt uklart og litt skakt ble det her, men det er mest fotografen sin skyld.

3 kommentarer:

  1. Bildeveggen ble veldig fin, Tove! Mange koselige bilder av jentene :-)

    Klem Malin din :-)

    SvarSlett
  2. Så fint det ble Tove!
    Jeg gleder meg til å møblere nytt hjem om noen måneder. Jeg finner ikke helt inspirasjon her vi leier, men har jo noen favorittbilder oppe :-)
    Mange gode kaker i forrige innlegg! Som sagt før tror jeg du har valgt feil yrke, det er absolutt konditor/kakebaker du skulle vært!
    Håper alt er bra med dere alle!
    Klem

    SvarSlett