lørdag 19. desember 2009

Engler

Disse englene lå på kjøkkenbenken "tidlig en fredags morgen". Vebjørn hadde fått på juleavslutning til avholdslaget (!) i går. De er laget på en mongolsk avrusningsklinikk! Mer om hele greia kan du lese om hos Vebjørn. Ja, ja, ja .. Sier nå jeg. Det er mye rart en plutselig skal få i hus!

Dette innlegget skulle egentlig vært ute fredag kveld. Men hadde litt pctrøbbel, derfor denne tregheten. I går kveld var det jo finale i X-faktor også. Må bare si at jeg syns Charlotte T er veldig oppskrytt! At jeg ikke liker kles- og hårstilen til dama er jo en ting, men at hun er så dårlig programleder. Om hun ikke fikk MTV-jobben pga faren, så må hun ha vært veldig annerledes enn det hun er nå, for der krever de vel at folk er gode?? Tror forresten heller ikke at Chand kommer til å ta helt av, han er for trønder-nachspiel. Men igjen, min mening. Ble mye grums på slutten, måtte bare få det ut.

3 kommentarer:

  1. hei tove :)

    tusen takk for koselig kommentar!
    kjøkkenet er fra marbodal og heter ekerø hvit http://www.marbodal.no/no/Kjokken/Vare-kjokken/ekero-hvit/
    profilen har akkurat den balansen av stramt og mykt som jeg liker, jeg er kjempefornøyd :)

    ønsker deg deilige førjulsdager,
    klem

    SvarSlett
  2. Jeg syns de var litt søte de englene jeg da :-)

    Har har julefreden delvis senket seg allerede, blir ikke så mye å styre med når vi liksom bor midlertidig ;-)

    Jeg skal lage en slik pose med mandler til barnehagen også, men det bli en litt større på deling. Det er så mange voksne som er innom Linneas avdeling, så der kjører jeg den lettvinte løsning. I Vanvikan var det mer vanlig å gi slike julehilsner, men det var ingen flere i klassen til Elise som gjorde det, så kanskje det ikke er "vanlig" i barnehagen her heller...?

    Høres ut som en herlig dag for dere også! Her er det julebrus istede for øl, men godt det også!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Har så langt bare sett et julekort i barnehagen, og det er mange innom avdelingen der også. Tror det blir julekort eller ingenting på meg i år..

    Bra dag her i huset, satser på ny og rolig i morra også :)

    SvarSlett