søndag 2. mai 2010

Lekestue, del II


Bestefar og onkel Lars var kjempeflinke forrige helg, og alt dette ble gjort på en dag! Bestefar har laget hele lekestua som byggesett, men ikke satt det sammen før han kom hit. Og alt passa sammen!


Det gjenstår rekkverk foran trappa, mønepanne, vannbord, krakk på inngangspartiet, toppbord på rekkverket og montering av dør.


Jeg har rekt å grunne lekestua, og nå må vi velge farge. Tror vi har bestemt oss, skal teste det og muligens legge ut.

Innvendig må det også males, her tror jeg alt blir eggehvitt. Og så må de supersøte Bambi-gardinene fra Most henges opp.

2 kommentarer:

  1. Det ble jo kjempe fint! Tenker det er to snupper som kommer til å kose seg der jeg ;-)

    SvarSlett
  2. Håper det :) Må bli enige om fargen da, foreløpig er Vebjørn en skikkelig vinglepetter! HÅper vi får valgt i morra og begynt beising i helga. Er spent på om jentene kommer til å leke der mye, og om jeg klarer å holde det så idyllisk som jeg har lyst til :) Ha en fin dag videre!

    SvarSlett