søndag 29. mars 2009

Kathrines Quiltestue

Forrige fredag fikk jeg handlet litt hos Kathrines Quiltestue, siden det var messe på Olavsgaard. De har alltid veldig mye fint, og innpakningen gjør at det blir ekstra morsomt å handle der! Stoffene er lagt sammen i pakker, så en trenger ikke å tenke sjøl hva som hører sammen. Jeg er ikke særlig god på det her da, men stoffene kommer alltid i FQ - fat quarters. Jeg har skjønt at det er ca en halv halvmeter. Pakken jeg kjøpte var litt for liten til et vanlig norsk sengeteppe, så jeg tok med et stoff til også. Jeg syns de duse blå og jordtonene var kjempefine sammen, og jeg tror det er et bra utgangspunkt for et av mine kommende prosjekter!

Mønster til to ulike symåter kjøpte jeg også med, samt et mønster til et veldig fint babyteppe, med masse stitchery på.




I tillegg tok jeg med meg et rosestoff. Det er jo alltid kjekt å ha..


Og to utrolig søte barnestoffer! Se de fine flodhestene da!


2 kommentarer:

  1. Veldig søtt det flodhest stoffet! :-)
    Klem fra "Tante" Liv

    SvarSlett
  2. Kjempe fint flodheststoff!
    Vet du hvilkt firma som har produsert det?
    Fredrikke :o)

    SvarSlett