mandag 18. januar 2010

Oversikt

Min kalender fra personligalmanacka.se har kommet! Det tok bare litt over ei uke, så lå den i postkassa. Jeg er "helt avhengig" av bok, særlig i jobbsammenheng. Syns det er så mye greiere å holde oversikten, kan skrive notater, bursdager, ønskelister, legge inn lapper som trengs, utklipp jeg finner osv.
Uansett hvor mange bra tekniske vidundere som blir oppfunnet, så kommer jeg nok aldri til å klare meg med bare telefon eller data. Syns det er fint å ha noe håndfast, og oversiktlig og greit. For første gang har Vebjørn også fått sin egen kalender, det trengs nå som vi har starta firma.


Jeg valgte bok med ferdig design og har lagt inn ukedager med klokkeslett. Fint til møter. Masse notatsider bakerst. Nå må jeg gå igjennom fjorårets bok, for å finne bursdager og andre merkedager som må være med videre.

6 kommentarer:

  1. Hei Tove.

    Hvordan går det egentlig med Bergpresisjon, har dere kommet i gang?
    Nå er det ikke lenge til du starter opp med jobb igjen heller, greit å ha en liten huske bok da:0)
    Ha en finfin helg.

    Klem Rebekka

    SvarSlett
  2. Så fine bøker, Tove!! De likte jeg veldig godt, kanskje jeg må bestille meg en sån jeg også... :)

    GOD fredag! Klem

    SvarSlett
  3. Hei Tove, så fin almanakk, fikk veldig lyst på sånn jeg også :) Kanskje jeg hermer.... :) God fredag Tove!!

    SvarSlett
  4. God kveld, alle sammen!
    Ja, begynner på jobb igjen 1. februar, men er en del på jobb før det også. Må læres opp! Firmaet vårt er registert, og vi jobber med nettsider :)

    Og boka er jeg fornøyd med, men den er litt liten hvis man skal skrive mye i den. Finnes bare i en størrelse også. Men dertil praktisk om en skal ha den med i veska. Veldig fornøyd!
    God kveld og helg!
    Klem Tove

    SvarSlett
  5. Sånn almanakk ga jeg til moren min til jul, de er kjempefine! Men du vet at du kan lage din egen bursdagsliste som blir trykket i almanakken, og som kan gjenbrukes år etter år? Så slipper du å skrive inn alle bursdagene selv hvert år :-)

    SvarSlett